USŁUGI LOKALNE
Firma kurierska PRIORYTET oferuje Państwu szeroki wachlarz usług na terenie Warszawy i okolic.
STREFA I (Warszawa)
- EKONOMICZNA - doręczenie przesyłki do odbiorcy w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia zlecenia.
- STANDARD - przewidywany termin doręczenia przesyłki do 3 godzin. Czas naliczany od odbioru przesyłki.
- PRIORYTET - przewidywany termin doręczenia przesyłki do 1,5 godziny. Czas naliczany od odbioru przesyłki.
- SUPER PRIORYTET - odbiór do 15 minut i doręczenie bezpośrednio do odbiorcy.
- MULTILIST (pow. 30 sztuk)- przesyłki doręczane do odbiorców w ciągu 24 godzin. Czas naliczany od odbioru przesyłek.
STREFA II (Warszawa i okolice)
- STANDARD - przewidywany termin doręczenia przesyłki do 4 godzin. Czas naliczany od odbioru przesyłki.
- PRIORYTET - przewidywany termin doręczenia przesyłki do 2 godzin. Czas naliczany od odbioru przesyłki.
- SUPER PRIORYTET - odbiór do 30 minut i doręczenie bezpośrednio do odbiorcy.
TRANSPORT TOWAROWY *
- 1 – 5 km
- 5 – 10 km
- 10 – 15 km
- powyżej 15 km
*Cena za usługę uzależniona jest od odległości pomiędzy nadawcą a odbiorcą danego towaru.
Przewidywany czas dojazdu kuriera do odbiorcy maksymalnie do 2 godzin od momentu odbioru przesyłek.
USŁUGI DODATKOWE W SERWISIE LOKALNYM
- NADWAGA - tylko w przypadku przesyłek przekraczających wagę 10 kg.
- ZWROT PRZESYŁKI DO NADAWCY - zaprzestanie realizacji usługi w trakcie jej wykonywania na wyraźną prośbę Nadawcy.
- ZWROT POTWIERDZONYCH DOKUMENTÓW - zwrot dokumentów do nadawcy które towarzyszyły przesyłce.
- POBRANIE NALEŻNOŚCI - zwrot pobranych należności za przesyłkę na konto nadawcy.
- ZASTRZEŻENIE GODZINY DORĘCZENIA - na życzenie Klienta doręczamy przesyłkę o określonej godzinie.
- ZMIANA ADRESU - niezbędna przy prawidłowym doręczeniu przesyłki.
- USŁUGA SPECJALNA - zlecenia nietypowe np. dostarczenie kwiatów, zakupy itp.
- POCZTA KONDUKTORSKA - usługa polega na nadaniu lub odbiorze przesyłki z PKP lub PKS.
- UBEZPIECZENIE PRZESYŁKI - każdy z naszych Klientów ma prawo skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia.
- KONTAKT TELEFONICZNY PRZED DORĘCZENIEM - umożliwia kontakt z odbiorcą w celu ustalenia korzystnego czasu doręczenia.
- SMS/E-MAIL - usługa polega na przesłaniu pilnej informacji do nadawcy dotyczącej doręczenia przesyłki.
- NADGODZINY - zlecenia specjalne realizowane dla Klienta w dni robocze po standardowym czasie pracy, oraz w soboty.
- OPAKOWANIE PRZESYŁKI (KONFEKCJONOWANIE) - aktualny cennik, rodzaje oraz wymiary opakowań w zakładce pt. USŁUGI.
|
|