Czy muszę podpisać umowę z PRIORYTET aby skorzystać z usługi ? Korzystając z usług naszej firmy nie ma obowiązku podpisywania umowy. Umowa jest podpisywana w przypadku chęci skorzystania z cennika indywidualnego i odroczonego terminu płatności. Zainteresowanych indywidualną ofertą prosimy o wypełnienie zapytania ofertowego.
Z jakich usług mogę skorzystać ? Za pośrednictwem naszej firmy można nadać przesyłkę lokalną, krajową, międzynarodową. Mogą to być koperty, paczki, palety itp.
W jaki sposób mogę nadać przesyłkę ? Należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta w dni powszednie w godzinach 8.00 – 18.00 pod numerem 22/424-03-05, kom. 509-464-764 lub wysłać maila na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Następnie należy podać następujące dane adresowe: • Dane płatnika – nazwa firmy lub osoby, NIP, dokładny adres. • Dane nadawcy – nazwa firmy, dokładny adres, imię i nazwisko zlecającego. • Dane odbiorcy – nazwa firmy, dokładny adres, imię i nazwisko oraz numer telefonu do osoby kontaktowej (w przypadku odbiorców prywatnych).
Chcę zmienić rodzaj usługi po zamówieniu kuriera. Jak to zrobić ? Aby zmienić rodzaj usługi lub godzinę odbioru/doręczenia przesyłki należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta podając numer przesyłki.
Jakie są formy płatności za usługę ? Gotówka - dla Klientów nie posiadających umowy z naszą firmą kurierską, Przelew – dla Klientów posiadających aktualną umowę.
Czy moja przesyłka jest ubezpieczona ? Wszystkie przesyłki są ubezpieczone standardowo do kwoty 200 PLN. Ubezpieczenie przesyłki, której wartość jest wyższa od podanej kwoty jest dodatkowo płatne. Wysokość opłaty określona jest w Cenniku naszych usług.
Co to jest opłata paliwowa i jaka jest jej wysokość ? Opłata paliwowa (inaczej korekta paliwowa) jest doliczana do podstawowej ceny przesyłki. Wysokość opłaty jest określana co miesiąc na podstawie średnich cen rynkowych oleju napędowego.
Czy mogę skorzystać z Waszych usług jeśli nie zgadzam się z regulaminem ? Nie. Akceptacja regulaminu oraz warunków umowy jest niezbędna, następuje automatycznie po podpisaniu listu przewozowego przez Klienta.
|